Επιστροφές - Υπαναχώρηση

 

H εταιρία ΑΝΔΡΟΝΙΚΙΔΟΥ ΟΛΓΑ δεν ευθύνεται για ελαττώματα ή κακή ποιότητα των προϊόντων που διαθέτει στους πελάτες του. Όλα τα προϊόντα παραλαμβάνονται από τους προμηθευτές συσκευασμένα.

Σε περίπτωση που στις παραδιδόμενες ποσότητες αποδεδειγμένα ανευρεθεί ελαττωματικό προϊόν διατηρείτε το δικαίωμα επιστροφής εντός δέκα (10) εργάσιμων ημερών (DOA) με δυνατότητα αντικατάστασής του με δικά μας έξοδα αποστολής ή επιστροφής των χρημάτων σας.

Για την επιστροφή του προϊόντος, αυτό θα πρέπει:

  • Να μην είναι κατεστραμμένο.
  • Να έχει όλα τα πρωτότυπα έγγραφα/εξαρτήματα τα οποία το συνόδευαν
  • Και πλήρη τη συσκευασία του.
  • Επίσης το προϊόν θα πρέπει να έχει και την πλήρη συσκευασία του όταν αποστέλλεται για έλεγχο στο service.

Με την ολοκλήρωση του ελέγχου από την Προμηθεύτρια Εταιρεία για επιβεβαίωση του ελαττωματικού προϊόντος και σε περίπτωση που επιθυμείτε επιστροφή του αντιτίμου της παραγγελίας, αυτή γίνεται εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών και πραγματοποιείται με τον ίδιο τρόπο που πραγματοποιήσατε την παραγγελία (π.χ μετρητά ή πίστωση στην πιστωτική σας κάρτα). Σε κάθε περίπτωση την αλλαγή – αντικατάσταση ή επισκευή του ελαττωματικού προϊόντος, το αποφασίζει η προμηθεύτρια ή εισαγωγική εταιρία του προϊόντος.

Δικαίωμα Υπαναχώρησης

Από την υποβολή της ηλεκτρονικής παραγγελίας, o πελάτης δικαιούται να υπαναχωρήσει από την πώληση μέσα σε χρονικό διάστημα δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παράδοσης του προϊόντος.

Η υπαναχώρηση αυτή δεν είναι απαραίτητο να έχει συγκεκριμένη αιτιολογία και χωρίς καμία επιβάρυνση και αν το είδος έχει ήδη παραδοθεί ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εξαρτημάτων, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρία για την αποστολή του είδους σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους.

Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως ή και ηλεκτρονικά. Η εταιρία ΑΝΔΡΟΝΙΚΙΔΟΥ ΟΛΓΑ είναι υποχρεωμένη να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης υπαναχώρησης μόλις παραλάβει το αίτημα. (Αίτημα Υπαναχώρησης.pdf)

Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η εταιρία ΑΝΔΡΟΝΙΚΙΔΟΥ ΟΛΓΑ, αποδίδει το τίμημα που εισέπραξε για την εν λόγω παραγγελία με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο είχε πραγματοποιηθεί η παραγγελία. Η επιστροφή θα γίνεται το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) εργασίμων ημερών τόσο του προϊόντος όσο και του τιμήματος.

Δεν επιστρέφονται δαπάνες παράδοσης μόνον αν ο πελάτης είχε επιλέξει τρόπο παράδοσης άλλο από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει η εταιρία ΑΝΔΡΟΝΙΚΙΔΟΥ ΟΛΓΑ. Επιπρόσθετα ο πελάτης υποχρεούται να επιστρέφει τα προϊόντα εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία κοινοποίησε την υπαναχώρηση.

Ο πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει την εταιρεία αν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης. Η εταιρία ΑΝΔΡΟΝΙΚΙΔΟΥ ΟΛΓΑ δικαιούται να συμφωνήσει με τον πελάτη για το ποσό της αποζημίωσης ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό. Εάν ο καταναλωτής ασκήσει το δικαίωμα της υπαναχώρησης τυχόν συνδεδεμένες συμβάσεις λήγουν αυτομάτως, χωρίς κανένα κόστος για τον πελάτη.

To Δικαίωμα Υπαναχώρησης Δεν εφαρμόζεται:

α) Στις περιπτώσεις που τα προϊόντα έχουν χρησιμοποιηθεί. Χρήση ενός προϊόντος συνιστά π.χ. η εγκατάσταση (π.χ. κλιματιστικά, λέβητες), η θέση σε λειτουργία (π.χ. ανταλλακτικά).

Στις περιπτώσεις που τα προϊόντα έχουν κατασκευαστεί και παραγγελθεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές που έχετε ορίσει εσείς ως αγοραστής ή σύμφωνα με τις προσωπικές σας απαιτήσεις και προσωπικές εξατομικεύσεις ή που εκ της φύσεως τους είναι αδύνατο να επιστραφούν με αποστολή. Επισημαίνεται ότι τα προϊόντα τα οποία εξατομικεύονται με την καταχώριση της συσκευής (registration) από εσάς μετά από την παράδοσή τους σε εσάς εμπίπτουν στην εξαίρεση από την υπαναχώρηση, όπως π.χ. καταχώριση (registration) μιας συσκευής λέβητα ή κλιματιστικού κ.λπ.

Στις περιπτώσεις που τα προϊόντα που παραδίδονται δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή μόλις αποσφραγιστούν για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής.

β) Για τις κατηγορίες προϊόντων που ανήκουν στις Ειδικές Παραγγελίες ισχύει διαφορετική πολιτική που αφορά τους ‘Ορους Επιστροφής ή Ακύρωσης.

Οι λόγοι διαφοροποίησης μπορεί να αφορούν σε προϊόντα που είτε παραγγέλθηκαν ειδικά για τον πελάτη (εισαγόμενα ή μη), είτε κατασκευάστηκαν σύμφωνα με τις απαιτήσεις του πελάτη (custom made), είτε δεν βρίσκονταν σε απόθεμα και παραλήφθηκαν από την εταιρία μας κατόπιν αιτήσεως του πελάτη.

Συγκεκριμένα, για τις κατηγορίες που αναφέρονται παρακάτω η εταιρία μας διατηρεί το δικαίωμα της, όπως αυτό πηγάζει από τους ισχύοντες νόμους, να μην αποδεχτεί το αίτημα για την επιστροφή του προϊόντος ή/και του αντιτίμου που έχει καταβληθεί για αυτό ή να θέσει ιδιαίτερους όρους για να κάνει δεκτή οποιαδήποτε τροποποίηση της παραγγελίας ή επιστροφής του προϊόντος.

Οι κατηγορίες προϊόντων που ορίζονται ως «Ειδικές Παραγγελίες» είναι:

  • Συσκευές οποιασδήποτε μορφής, για τις οποίες χρειάσθηκε ειδική παραγγελία ή και εισαγωγή και δεν βρισκόταν σε απόθεμα και στην εισαγωγική εταιρία / προμηθευτή.
  • Συσκευές / προϊόντα που λειτουργούν με στερεό καύσιμο και δεν βρίσκονται σε απόθεμα και εισάγονται / παραλαμβάνονται για λογαριασμό του πελάτη. Περιλαμβάνονται τα τζάκια (αέρα, υδραυλικά, κασέτες) ξύλου και pellet
  • Λέβητες pellet που δεν βρίσκονται σε απόθεμα και αποστέλλονται κατόπιν παραγγελίας.
  • Καύσιμη ύλη και βοηθήματα καύσης.



Login-iconLogin
active³ 5.4 · IPS κατασκευή E-shop · Όροι χρήσης